sobota, 6 października 2012

Powrót ,+ besty + plany lekcji + ankieta ♥

Witajcie ♥
Zauwarzyłam że nie czytacie mojego bloga :( Ta notka jeśli to sie nie  poprawi będzie ostatnią :(
Jest mi smutno :( Bo uwielbiam pisać na blogu, ale męcze sie nad wpisami a wy co? Więc jeśli chcecie żebym została to komentujcie!!!!! A obiecuje ze notki będą częste , długie i ciekawe ♥



Napoczątek Plany lekcji , wiem ze minął już miesiąc roku szkolnego , i że wszyscy chyba mają juz plany .... jednak wczesniej byłam w depresji że nie czytacie ........... ale już mi lepiej ... więc je wstawie :)Ps: Plany lekcji z wyszukiwarek , oraz 1 z nich zrobiła moja siostra :)












 



 










A teraz besty o tda :










































 
 
 
Kiedy indziej dodam wam profile na których co jakiś czas pojawiają sie besty !!!!!
 
 
 
 
Możecie zadawać mi pytania o tda tu :
http://odpowie.pl/profil
Pamiętacię tę ankiete o parze tda?
Wygrała Fabina liczbą głosów 4!!!
Troche malo.... ale jednak coś .... postanowiłam zrobić tę ankiete jeszcze raz . Dlaczego?
Dlatego że mam nadzieje że więcej osób zagłusuje !!!
Pamiętajcie ze z tą parą która wygra będzie wygląd bloga : czyli np. tło i nagłówek i więcej notek bedzie sie kręcić wokuł tej pary ♥


Ps: Jeśli chcecie żebym pisała dalej komentujcie i głosujcie w ankietach ♥
Jesli naprawde będzie sporo komentarzy to może wezme kogoś do współpracy na blogu ♥
 
Bay,
Amber ♥
 

4 komentarze:

  1. Plany lekcji fajne i te besty tez.m

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeśli chociaż jeszcze jedna osoba to skomentuje bedzie nowa notka... bardzo ciekawa o Egipcie w , którym byłam !!

    To jak ?

    OdpowiedzUsuń
  3. super
    kocham ten serial :***

    OdpowiedzUsuń