poniedziałek, 20 sierpnia 2012

Pary, Cz. 5 + nowy wygląd bloga ♥

Cześć kochani ♥
Bardzo przepraszam że długo nie pisałam , ale moje relacje z moim kolegą się poprawiły i wiecie .......... !  Pewnie zauważyliście nowy wygląd bloga?! Jak wam się podoba?  Bardzo dziękuje za nagłówek redaktorce tego bloga : http://tda-tda-tda.blogspot.com/2012/01/nagowki.html wy też możecie zamówić u niej nagłówek pisząc na ten email : tda.tda.tda@op.pl .
Tak naprawde to niewiem czemu zmieniłam wygląd bloga , chyba mi się znudził !?
Zapraszam do brania udziału w ankietach . Dziś znowu pary........ to ostatnia notka o parach!



                              Jerina


Jerina - składa sie z Jeroma Clarka  i Niny ,Martin . Którzy są przyjaciółmi , nie łączy ich żadne uczucie . Blisko siebie byli w 1 sezonie , przy poszukiwaniu Kielicha Angh. Jednak ta para nie ma przyszłości....... a gdyby jednak byli razem to co z Fabiną i Jarą? Moim zdaniem ta para nie istnieje!!!!!!





Fabicia
Fabicia - składa się z  Patrici Williamson i Fabiana Ruttera.
Są oni przyjaciółmi od 1 sezonu . Kiedy ona prowadziła wojne z Niną (o uprowadzenie Joy) Fabian jednak wolał kolegować się z Niną. Kiedy dziewczyny pogodziły się i razem rozwiązywali zagadki , bardzo się to siebie zbliżyli .  Fabian i Patricia mogą się przyjażnić ale nie być razem!!!!!!!









Moy
Moy - składa się z Joy Mercer i Micka Campbella.  Podczas oczekiwania na 2 sezon krążyły plotki , że kiedy on zerwie z Marą będzie chodził z Joy.............. jak narazie plotki się nie sprawdzają , a może to i lepiej?! Na początku 2 sezonu ( przed wyjazdem Micka) , on niezwracaj zbytnio na nią uwagi , ona zajeła się Fabianem , a on Marą! Jak dla mnie ta para NIE ISTNIEJE!

 



Meddie

Meddie  - składa się z  Mary Jaffray  i Eddiego Millera . W 2 sezonie są przyjaciółmi .......... jak narazie nic ich nie łączy . Jednak chodzą plotki , że Patricia będzie zazdrosna o czas Eddiego spędzony z Marą.......! Kolejna para której jestem na Nie!








Pason
Pason -  składa się z Patrici Williamson i Jasona Milera. W 1 sezonie ( po zniknięciu Joy) on pomagał jej rozwikłać zagadke zniknięcia Joy .  Jednak po rozmowie z Victorem stał się członkiem ich stoważyszenia ! I ich drogi się rozeszły. Tej parze mówie NIE! A wy?



 










Famber
Famber -  składa się z Amber Millington  i Fabiana Ruttera . Są przyjaciółmi .  Zbliżyli się do siebie przez zagadki Domu Anubisa! ! W 2 sezonie Ams stała się jego poradnią w sprawach Joy! Są super przyjaciółmi ale nie parą ! ☺







Joppy

Joppy – składa się z Jeroma Clarka i Poppy Clark . Którzy są rodzeństwem , kiedy byli mali ich ojciec odszedł do więzienia , teraz kiedy Poppy poszła do tej samej szkoły chciała odnaleźć ojca , w czym pomagała jej Mara. Jerome był przeciwny poszukiwaniu ojca . Jednak pod wpływem Mary zgadza się i odnajdują ojca.  Lubicie Poppy? Ja nawet………. Ją lubie ☺






Victera

Victera – skład się z Victora Rodermara Jr, i Very Devenish.  W 2 sezonie Vera pracuje w Domu Anubisa , Victor od początku rzywił do niej uczcie . Vera pracuje dla Rufus Zeno, Czy wiktor wyżuci ją jak się o tym dowie?J Czyżby taki gbur jak Victor się zakochał?




To tyle :)
Jeśli zapomniałam o jakiejś parze to piszcie w komentarzach:)

2 komentarze = nowa notka ♥
Bay,
Amber ♥

3 komentarze:

  1. Super notka ♥ A co do zmiany wyglądu bloga to mi się podoba!

    OdpowiedzUsuń
  2. Orientujesz się może czy Klariza Clayton odpisuje na listy ? :)

    OdpowiedzUsuń
  3. nie pisałam do niej ............ ale moja kolerzanka tak i przyszła jej odpowdż po 3 miesiącach :) Więc tobie też pewnie odpisze :)

    OdpowiedzUsuń